نتایج انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۰
نوشته شده توسط : دانتل

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ متقاضیانی که کد رشته محل های مورد علاقه خود را در فرم انتخاب رشته کارشناسی ارشد درج کرده بودند، می توانند از نتایج این مرحله نیز مطلع شده و در صورتی که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، جهت تکمیل مراحل نام نویسی خود اقدام نمایند. در این مرحله سازمان سنجش همانند دیگر مراحل کارشناسی ارشد، مسئولیت اعلام نتایج نهایی را بر عهده دارد، در ادامه به زمان و نحوه اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1400 اشاره کرده ایم.

منبع: نتایج انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۰

 

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

سازمان سنجش آموزش کشور مجری آزمون ارشد برای تمامی علاقه مندان به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد می باشد. پس از اتمام مهلت انتخاب رشته این آزمون، فرم انتخاب رشته تمامی شرکت کنندگان در این مرحله را بررسی می کند و سپس نتیجه نهایی را منتشر می کند. متقاضیان با دریافت نتیجه خود در این مرحله می توانند از وضعیت قبولی و یا عدم قبولی خود مطلع گردند.

 

تا کنون زمان دقیق انتشار نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1400 اعلام نشده است.

 

 

توجه

چنانچه جزو داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد هستید و در این انتخاب رشته این آزمون شرکت کرده اید، می توانید با اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج به موقع از نتیجه آزمون خود مطلع گردید و چنانچه در یکی از الویت های خود پذیرفته شده بودید، جهت ثبت نام نهایی در آن رشته و دانشگاه اقدام کنید و در فرصتی که در اختیار دارید با آرامش مدارک لازم را مهیا کنید.

به همین منظور شما می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل، با مشاوران مجرب این مرکز در ارتباط باشید تا از اخبار لحظه ای مربوط به کنکور کارشناسی ارشد و زمان دقیق اعلام نتیجه انتخاب رشته این آزمون مطلع گردید.

 

نحوه دریافت نتیجه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

تمامی اطلاعیه های مربوط به آزمون کارشناسی ارشد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور با آدرس الکترونیکی “sanjesh.org” منتشر می گردد. متقاضیان لازم است در زمان هایی که از سوی این سازمان اعلام می گردد، به سایت مربوطه مراجعه کنند و از طریق لینک فعال اعلام نتیجه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1400 از نتیجه خود مطلع گردند.

برای مشاهده مقاله چگونگی دریافت شماره پرونده و کد رهگیری کلیک کنید.

 

مشاوره اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

پس از اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد، داوطلبانی که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام نهایی به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کنند. زمانبندی حضور در دانشگاه ها توسط سایت اختصاصی خود دانشگاه اعلام می گردد.

بایستی در نظر داشته باشید که زمان در نظر گرفته شده جهت ثبت نام نهایی داوطلبان پذیرفته شده بسیار محدود می باشد بنابراین اطلاع سریعتر از زمان اعلام نتایج انتخاب رشته باعث می شود که متقاضیان با آرامش خاطر و بدون استرس مدارک لازم را تهیه کرده و برای قطعی کردن ثبت نام خود به دانشگاه مورد نظر مراجعه نمایند.

داوطلبانی که پس از اعلام نتایج موفق به کسب نتیجه قبولی نمی شوند، می توانند خود را برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت آماده کنند.البته لازم است توجه داشته باشید که تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد در صورتی که برگزار گردد، متقاصیان مجاز به شرکت در آن هستند.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1400 و همینطور پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ارشد با مشاوران مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس حاصل بفرمایید.

 

بخوانید: اعتراض به نتایج کنکور ارشد ۱۴۰۰ 

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

نتیجه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1400 چه زمانی منتشر می گردد؟

زمان دقیق اعلام نتیجه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1400 مشخص نیست، اما با توجه به تاریخ برگزاری و انتخاب رشته این آزمون، احتمال دارد این مرحله شهریور ماه منتشر گردد.

نحوه اعلام نتیجه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1400، به چه صورت است؟

نتیجه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1400 به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش ” sanjeshp.ir ” منتشر می گردد.

متقاضیانی که پس از اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد، جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، بایستی چه اقداماتی انجام دهند؟

بایستی جهت تکمیل مراحل ثبت نام خود در دانشگاه محل قبولی شان اقدام کنند. زمان بندی حضور در دانشگاه محل قبولی، از طریق سایت اختصاصی هر دانشگاه اعلام می گردد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

 

 

منبع: نتایج انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۰





:: برچسب‌ها: نتایج انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: